مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:402022-01-03اقتصادي

روسیه مقصد بیشترین صادرات و واردات گیلان است/ فعال سازی 5 مرز در بنادر استان


ناظر کل گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با بیان اینکه 27 واحد تولیدی در استان انبار اختصاصی دارند، گفت: در حال حاضر روسیه مقصد بیشترین صادرات و واردات گیلان است.

- ایسنا/گیلان ناظر کل گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با بیان اینکه 27 واحد تولیدی در استان انبار اختصاصی دارند، گفت: در حال حاضر روسیه مقصد بیشترین صادرات و واردات گیلان است.

ابوالقاسم یوسفی نژاد در نشست کارآفرینان استان گیلان اظهار کرد: طی سه سال اخیر تعداد مرزهای ما از دو مرز انزلی و آستارا به پنج مرز رسیده و شامل مرز کاسپین، سه مرز ریلی، زمینی و دریایی در آستارا و بندرانزلی هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 27 واحد تولیدی انبار اختصاصی دارند، افزود: این تولیدکننده ها زیر نظر گمرک فعالیت دارند ولی کالاهای آنها در گمرگ تخلیه نمی شود و از بسیاری هزینه ها جلوگیری می شود و با استقرار تیم ارزیابی در محل دیگر نیازی نیست کالا به گمرک آورده شود.

ناظر کل گمرکات استان گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با بیان اینکه فعالان اقتصادی در سایت فعالان مجاز اقتصادی ثبت نام کنند، گفت: در این سایت 18 آیتم وجود دارد که می تواند به تجار در زمینه های مختلف از جمله صادرات، واردات، تعیین ماهیت و نحوه پرداخت ها کمک می کند در حالی که تاکنون فقط سه فعال اقتصادی در سطح استان در این سایت ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مقصد بیشترین صادرات و واردات گیلان است/ فعال سازی 5 مرز در بنادر استان

روسیه مقصد بیشترین صادرات و واردات گیلان است/ فعال سازی 5 مرز در بنادر استان